مهدی جونمهدی جون، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

دلنوشته های مامانی

شروع به کار وبلاگ جوجو کوچولو

1397/9/20 11:48
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی و بابای . خیلی هیجان زده ام الان چون دارم برای عزیز دلم مینویسم ولی باید بگم شما هنوز وجود نداری دلمون میخاد یه برنامه ریزی درست و حسابی داشته باشیم حالا اومدم به نی نی وبلاگ و دارم مطالب و خاطرات نی نی های دیگه را میخونم. امیدوارم روزی برسه که خودت بیای و اینجا خاطراتت را بنویسی . 

 بابایی سرما خورده وامروز مرخصی گرفته . و منم که سرکارم خیلی دلم میخاد برم خونه ببینم چه خبر.مامانی یه مهندسه و مترجم و بابایی کتابدار . مامانی و بابایی خیلی برنامه ریزی های خوبی برات دارن باید بگم بابایی خیلی زحمت میکشه تا همه چیز تو زندگی مون خیلی خوب و عالی پیش بره .

پسندها (5)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
26 دی 97 9:41
خیلی تبریک می گم فکر نمی کردم رفته باشین سر خونه زندگیتون
مبارکه ان شاا... به سلامتی چند وقته ازدواج کردین ؟
مامانی
پاسخ
سلام به به آبجی خودم . قربونت برم دلم براتتنگ شده بود دو سال و نیمی میشه آبجی