مهدی جونمهدی جون، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته های مامانی

امروز ...

1397/9/20 16:27
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامانی امروز که سرکار بودم خیلی دلم میخاست برم خونه ببینم از بابایی چه خبر اما نشد . قربونت برم خیلی داشتم فکر میکردم و به این نتیجه رسیدم که اصلا هیچ فرقی نداره که شما پسر باشی یا دختر . هر چی خدا صلاح بدونه برای من و بابایی کافیه عزیزم ما فقط تلاش میکنیم تا همه چی برات فراهم بشه . و اینکه سالم و سرحال باشی نفسم . منم که کنجکاو هرروز میرم عکس سیسمونی نی نی های دیگه را نگاه میکنم و مدل های مختلف را بررسی میکنم هی تو ذهن خودم میگم این جوری باشه اون جوری باشه .و کلی تو ذهنم کلنجار میرم . هر روز دارم تلاش میکنم سالم تر باشم فقط به خاطر شما . چون باید تغذیه ام سالم باشه و......

نازی نازی نازییییییییییییییییییییییی

پسندها (4)

نظرات (5)

شادی زندگیشادی زندگی
20 آذر 97 19:38
سلام من شمارو باافتخار دنبال کردم ممنون میشم شمام دنبالم کنینگل
مامانی
پاسخ
سلام خانومی خیلی ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
13 دی 97 7:06
انشالله بسلامتی یه نی نی سالم و خوشگل🌹🌹
مامانی
پاسخ
ممنون خانومی خدا بچه های شماراهم حفظ کنه
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
20 دی 97 23:38
عزیزم هنوز باردار نیستی؟
مامانی
پاسخ
نه عزیزم
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
22 دی 97 14:59
ان شاءالله به زودی خبر بارداریتو بهمون بدی
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
26 دی 97 9:57
عزیزم امیدوارم خیلی زود مامان بشی و صاحب یه نی نی خوشگل و ناز و سالم بشی
مامانی
پاسخ
فدات بشم مرسی عزیزم