مهدی جونمهدی جون، تا این لحظه: 4 سال و 19 روز سن داره

دلنوشته های مامانی

این روزها

1397/10/20 10:41
نویسنده : مامانی
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم . این روزها من همه تلاشم اینه که خودم را سالم تر و آماده تر کنم برای شما . همچنین بابا جونی که خیلی تلاش میکنه . من همه فکرم تو و بابایی هستی . از یه طرف نگرانم از یه طرف هی با خودم فکر میکنم قراره چه شکلی بشی چه جوری بشی . اولش با خودم فکر کردم بذار کلاسهای زبانم تموم بشه به هر حال من هر چی دانشم و اطلاعاتم زیاد باشه تو آینده تو تاثیر گذاره خیلی معتقدم به این که بار علمی خیلی مهمتره و تاثیر گذار . و اینکه بدنم سالم باشه دارم وزنم را نرمال میکنم و بسی سخته این کار . دیروز هم مرخصی بودم و به خودم استراحت دادم خیلی وقت بود درست و حسابی لالا کردم . تصمیم دارم یه ویزیت دکتر هم برم بعدا تا بگه چه جوری ویتامین هارو مصرف کنیم تا شما سالم باشی . خلاصه که جونم بهت بگه من و بابا داریم با برنامه ریزی هر چه دقیق تر میریم جلو .

یه تصمیم دیگه دارم اینکه مواد غذایی که تو بالا بردن هوش نوزاد موثره .

توکل به خدا

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
20 دی 97 23:34
ان شاءا... نی نی خوشگلتو بغل بگیری از این دوران نهایت استفاده رو ببر شیرینترین لحظات عمر یک مادره واسه تقویت هوش جنینت هم رو هوش نیمکره راست خودت کار کن با حالت رزونانس امواج رو به جنین دلبندت بفرست
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 دی 97 6:50
انشالله این روزها هم بسلامتی بگذرن و نی نی خوشگلت بسلامتی بدنیا بیاد
مامانی
پاسخ
خیلی ممنون مرسی
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
26 دی 97 9:59
احسسسسسسسسسسسسسنت
مامانی
پاسخ
گلقربونت برم آبجی جونم