مهدی جونمهدی جون، تا این لحظه: 4 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامانی

خرید عروسک

1397/12/13 11:55
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم . دیروز رفتیم با بابایی برات عروسک خریدیم دوتا خرس خوشگل نتونستم چیز دیگه ای را انتخاب کنم چون نمیدونیم که دختری یا پسر . ولی به هر حالی اون عروسکهایی که برای دختر خانمها و آقا پسر ها میشه استفاده کرد را انتخاب کردیم . عکساشم هم قول میدم برات بذارم اینجا .

این روزها هم داریم آماده میشیم برای عید نوروز و من اونروز کل خونه را با کمک آناجون ( مامان خودم) و محدثه تمیز کردیم و چیزهای جزئی موند.

فدات بشم . به امید روزهای خوب

پسندها (10)

نظرات (9)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 اسفند 97 8:28
مبارک باسه

انشالله ب همین زودی خبر خوش اومدن نی نی رو ازت بشنویم😘
مامانی
پاسخ
سلام ممنون خانومی و تشکر انشاالله سلامت باشید .
شادی زندگیشادی زندگی
14 اسفند 97 14:26
فرین مادرنمونه آینده
مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 97 22:47
مبارکش باشه بسلامتی استفاده کنه نی نی تون💙💖
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
 🌸Shadab🌸 🌸Shadab🌸
18 اسفند 97 16:17
سلام مامان مهربون نی نی وبلاگی من یه پیج عروسکی دارم و خوشحال میشم همراهم بشید .آدرس پیج در اینستاگرام:@mahak_crafts. برای نی نی وبلاگی ها هم ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفتم☺  
 🌸Shadab🌸 🌸Shadab🌸
18 اسفند 97 16:17
سلام مامان مهربون نی نی وبلاگی من یه پیج عروسکی دارم و خوشحال میشم همراهم بشید .آدرس پیج در اینستاگرام:@mahak_crafts. برای نی نی وبلاگی ها هم ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفتم☺  
مامان حدیثمامان حدیث
23 اسفند 97 20:34
مبارکش باشه عزیزم ایشالا سلامت به دنیا بیاد💓💓
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 فروردین 98 11:57
عیدتون مبارک خدا حفظش کنه 😘
مامانی
پاسخ
گلم هنوز وجود نداره ولی مرسی خدا حفظش کنه
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 7:45
انشالله ی بچه صحیح و سالم خدا بهت بده 😍😍😍  
Maman fatemehMaman fatemeh
16 اردیبهشت 98 19:36
عزیزم مبارکش باشه ان شالله صحیح و سالم بونیا بیاد😁😁