مهدی جونمهدی جون، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

دلنوشته های مامانی

آرزو برای داشتن تو

1397/12/2 13:44
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبی عزیزم نمیدونم این روزها برای داشتن تو بی قراری میکنم راستش خیلی لحظه شماری میکنم عزیزم نمیدونم چرا این جوری شدم 😍😍😘

ولی مجبورم سه ماه هم صبر کنیم . چون هم به سلامت دندون هام برسم هم قبلا مکمل و ویتامین مصرف کنم هم یه سری آزمایش های ضروری قبل از بارداری بدم وای چه قدر سخته چه جوری صبر کنم وای کاش زودی تموم بشه 🙁. خیلی دلم میخاد ببینم دختری یا پسری چه شکلی میشی ....😍❤️ البته دختر و پسر فرق نداره سالم بودن مهمه😍

 

پسندها (6)

نظرات (8)

سارابانوسارابانو
2 اسفند 97 14:08
سلام مامانی مهندس خوب هستین؟
ان شاءالله خدا بهتون فرزند سالم و صالح و زیبا عطا کنه🌹
شما باردار هستین؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم نه هنوز
مامان صدرامامان صدرا
3 اسفند 97 21:35
💙💖💙💖
مهرآرامهرآرا
4 اسفند 97 15:06
انشالله خیلی زود این انتظار شیرین تموم میشه و ثمره وجودتو تو بغلت میگیری ❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 97 17:55
امیدوارم ب زودی خبر خوش مامان شدنتو بهمون بدی😘
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
6 اسفند 97 17:58
عزززززيزم 
سارابانوسارابانو
7 اسفند 97 13:08
ان شاءالله هرچی زودتر خبر خوش مادرشدنتون رو بیای بهمون بدی و خوشحالمون کنی😍 روزت مبارک🌹
مامانی
پاسخ
مرسی گلم ممنون . روز شما هم مبارک باشه❤️
anad
8 اسفند 97 16:28
امیدوارم به زودی قسمتتون یه نی نیِ سالم و یه بارداریِ بی دردسر قسمتت کنه کارای دندون رو خیلی جدی بگیر و اینکه حتما سعی کن 3 تا 4 ماه فولیک رو قبل از اقدام به بارداری بخوری و مساله ی اصلی که خودم زمان اقدام تجربه کردم اگرچه بارداریم ختم به خیر نشد این بود که ماهی باردار شدم که اصلا به بارداری فکر نمیکردم و استرس نداشتم 
آنادمهریآنادمهری
8 اسفند 97 16:29
امیدوارم به زودی قسمتتون یه نی نیِ سالم و یه بارداریِ بی دردسر قسمتت کنه کارای دندون رو خیلی جدی بگیر و اینکه حتما سعی کن 3 تا 4 ماه فولیک رو قبل از اقدام به بارداری بخوری و مساله ی اصلی که خودم زمان اقدام تجربه کردم اگرچه بارداریم ختم به خیر نشد این بود که ماهی باردار شدم که اصلا به بارداری فکر نمیکردم و استرس نداشتم